14 Eylül 2017

Antalya Deplasman Hikayesi

Milli maç arası sebebiyle özlediğimiz Galatasaray’a kavuşmak için sıradaki durak dördüncü maçımızda Antalya deplasmanıydı…

Yaşıtlarımızın sabaha kadar eğlendiği bir cumartesi gecesi biz yine Galatasaray’a koşmuş, maçtan önceki gece İncirli üssünde toplanmaya başlamıştık. Hayatımızın en önemli parçası olan arkadaşlarımızla kısa bir sohbet sonrası otobüslerimizdeki yerimizi aldık ve yola koyulduk. Gruptaki herkesin keyfi yerinde ve espriler havada uçuşuyordu. Bunun sebebi de şüphesiz Galatasaray’ımızın istekli oyunuyla üçte üç yapmış olmasıydı. Bir kez daha anlamıştık ki: Galatasaray iyiyse biz de iyiyiz…

İstanbul çıkışına kadar dorukta olan eğlence daha sonra yerini uykuya bırakıyordu, yarın uzun bir gün olacaktı. Pazar sabahının ilk ışıklarıyla o an nerede olduğumuzu bilmeden gözlerimizi açmış ve akşamki maçın heyecanıyla bir an önce yolun bitmesini istiyorduk. Uzun süren yolculuktan sonra Toros dağlarını da aşıp Antalya’nın bunaltıcı sıcağıyla karşı karşıya kaldık. Herkesin bu mevsimde tatil için geldiği şehre biz sevdamızın yanında olmaya geliyorduk. Galatasaray Tribünü olarak Anadolu’nun her yerinden gelen kardeşlerimizle şehir girişinde toplandıktan sonra Antalya’yı fethetmek üzere seferimize devam ettik.

Stat girişinde binlerce kişiyi tek kapıdan birer birer tribüne alan emniyet güçleri bizlere zorluklar çıkarsa da tribündeki yerimizi alıp orkestraya startı verdik ve maç boyunca Antalya sıcağında stadyumun ‘deplasman tribünü’ adını verdikleri ‘kafes’lerinde nefesimizin sonuna kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik.

Maç beraberlikle bitse de biz bu sonucu nazar boncuğu olarak görüyorduk. Bizim Galatasaray’a olan inancımız sonsuzdu ve hepimiz inanıyorduk ki sezon sonu şampiyon biz olacağız. Maç sonunda tekrar otobüsümüzdeki yerimizi aldık ve dönüş yoluna koyulduk. Pazartesi sabahı İstanbul’a döndüğümüzde hepimiz çok yorulmuştuk belki ama çektiğimiz cefa Galatasaray uğruna olduğu için şikayet etmek şöyle dursun hepimiz bunun verdiği mutlulukla evlerimize dönüyorduk.

Gençliğimizin en güzel yıllarında bir hafta sonunu daha Galatasaray uğruna geçirmiştik. Belki yapabileceğimiz çok şey vardı ama biliyoruz ki onların hiçbiri bizi Galatasaray kadar mutlu etmeyecekti…

Hiçbir şeye değişilmez senin sevgin bu dünyada!

Şampiyonluk yolunda bir sonraki durağımız Bursa’da görüşmek üzere.